7 abr 2008

palolem beach!!



palolem beach!! V.02

Deixant enrere mumbay, i els seu estres i despres d un viatge de 11h amb tren, #sleeper class# arribo a mangalore.
Akonseguixo pujar a un dels bussos k van a la platja el primer k pillo sense ni mirar mi. I arribo al mar arabic per primer kop , llogo una cabana a menys de 10m de la platja per 200 rp i m instalo,
I kasualitats a la kabana del kostat i pernocten uns rastes, mallorkins, XD
Ja veus 10 minuts i ja stavem fumant vitis , i xerran. k si havien comprat peix i habien fet una paella k no paraven de fumar k anes a aki k visites alla ....
Buenu temps per fer una dutxa i de festa !!! per k aixo s un kau de turistes anglesos israelians i rusos, aixi k ja podeu konatar kin panorama....
Sorprenentment tota la estona la gent creu k sok jueu... JO JUEU!! Sino habia vist un jueu en ma vida!! jajajaja.
Re, la veritat he fet una vida rascapanxes beu cerevsa fuma !vitis! k deu... kin relax.

Kal mencionar k l llok s ben bonic, i el mar arabic s moolt mes salat que el mediterrani ,calent com una sopa , i pla , enorme buf... sembla de peli a vegades.
De fet en un dels bars estaven rodant un pelicula. Apart hi ha un lokal k s diu .....atencio...
CAFE DEL MAR... jajajajaj tal kual!
Nuse... he konegut un txec, (k es informatik i igual de kapkuadrat k n toni, l estressaba un munt al xek jo :P ) :P

Un nanu jueu forca simpatic, i una russa, la seva parella, k es filla d un emigrant de zaragoza.
i un indi enorme , k el van extraditar de america i ara vol anar des de buenos aires a mexik.
aki hi ha indi de molt a pasta de vacances, i kony si son pesats kuan treballen... no vulguis saber kuan estan de vacances.
buf... ja podeu kontar s ben estrany i rar esta a la india i menjar pizza i pollastre entrekot etc...
s d akells lloks on la gent va a beure cervesa dormir i pendre el sol.

Enkara k jo m he llogat una scoter i he visitat varies koses la famosa platja de les tortugues on kada any van a desovar un reserva natural ... i mooltes platges ....

PD: i re raves pk el govern ha prohibit la musika trance :( aixi k m he conformat amb celebrar l meu kumple a la silent disco party: una festa d akelles on llogues uns #inalambric headphones# i sino t els poses no sents musika nomes la gent cantant tota flipada .

s una mika ridikul, nkara k praktik per no suportat la musica disco dels 80 k punxava l dj :D

4 comentarios:

teresa dijo...

hola xicot.em costa llegir els teus textos,pero intentaré posarme en contascte sobint amt tú. Espero que estiguis bè. Una abraçada de tots, avui es Dimecres i estem dinan amb la iaia a casa.

josep dijo...

Mama teva
Com annem? Espero que estigis tambe com jo as enviat algun paquet? Que et sembla tot el que estas veien per aquí aquets mons de deu en aquets temples budistes resa una mica per tots nosaltres amen
Com van les compres ja saps regetejar tan pres gaire el pel i els dinners o que ji ji ji expliquen quin tipus de regals veus que et cridin le atencio vigila la roba que et compris per que els colors de la india es destenye sen

Anónimo dijo...

EI!!!!!!!!!!! Soc la Gemma de Granollers!! No em puc creure que al final hagis anat a la India!!jejeje!!! Em fas una enveja...sana clar!!! si, si... ja se que jo soc a Nicaragua però aquest cop no estic pas viatjant i aprofitat les oportunitats perque durant la setman estic a la universitat treballant en el projecte i a més dormo a la universitat pq estic a l'internat!!!això és com un gran hermano!!!jejejje!!!Bueno, moltes felicitats pel teu aniversari (jo tb vaig passar el cumple a nicaragua, rebentant una piñata...jejeje)!!!! Em fa molta ilusio saber que es el que vas fent i com es tot per alla... llegeixo i ja se'm desperta l'instint viatger... gaudiré d'aquests moments!!! per cert, no se si l'uses pò no tinc la teva direcció de correu electrònic... a veure si me la passes!!!
una abrassada!!!i pa alante!!!

Anónimo dijo...

mola tiuuuu!veig que comences a pillar-li el gustillo al tema... els primers díes ens tenies preocupats!
De moment seda i aunguents no en necessitem, gràcies per l'oferiment (segur que ja aprés com va el tema a la India i et quedés una part de comissió XD...)
El que sí agrairem, si fas un enviament es que posis un paquetet d'incens d'aquest que sembla de plastelina, el que va en barretes i l'enganxen a qualsevol lloc per cremar-lo).

Vinga a disfrutar-ho!

Uri

PD: ah! i feliç aniversari!